Menu

Μαρία -  Αριάδνη Θεοδοσιάδη

Μαρία - Αριάδνη Θεοδοσιάδη

Εργαζόμενη και μητέρα από τα 21 με αγάπη για τα καλλιτεχνικά δρώμενα Θέατρο, Μουσική , Χορός ,  Ταξίδια… γνήσια Τοξοτίνα με όλα τα συν και πλην… λατρεία για την οικογένεια και τους φίλους όπως επίσης για καλό φαγητό και fitness.Hot point: Ερωτας με την 26χρονη κόρη μου

Website URL:

Ψηλοτάκουνα… 6 μυστικά πώς να τα περπατάτε άνετα!

Η Marilyn Monroe κάποτε είχε πει : « Δώσε σε μια γυναίκα τα κατάλληλα παπούτσια και αυτή θα κατακτήσει τον κόσμο», σίγουρα εννοούσε τα τακούνια!  

Αγαπημένα παπούτσια των γυναικών…δύσκολα όμως στο καθημερινό περπάτημα. Υπάρχουν όμως τα παρακάτω τρικ που όλες θα μας βοηθήσουν εκείνη την  

ξεχωριστή στιγμή που θέλουμε να τα φορέσουμε! 

 

1. Περπάτα πάντα ακουμπώντας πρώτα τη φτέρνα στο έδαφος και έπειτα τα  δάκτυλα. Αυτό κάνει πιο φυσιολογικό το περπάτημα. 

2. Κάνε μικρότερα και περισσότερα βήματα για να διανύσεις μια απόσταση 

3. Μη βιάζεσαι…! Δεν υπάρχει χειρότερο… να προσπαθείς να τρέξεις με τακούνια… Περπάτα αργά, πρώτα φτέρνα μετά δάκτυλα, άλλωστε το αργό, σταθερό περπάτημα... 

Προσδίδει αυτοπεποίθηση! 

4. Προσπάθησε να σκεφτείς ότι το σώμα σου διαπερνά μια νοητή κάθετη γραμμή… Ευθυγράμμισε το σώμα σου…έχε το βλέμμα ψηλά και μακριά 

5. Φόρα το σωστό νούμερο για το πόδι σου… πολύ σημαντικό! Όταν αγοράζεις παπούτσια δοκίμασέ τα καλά, προσπάθησε να βρεις φόρμες που να βολεύουν την άνετη κίνηση των ποδιών σου, να μη σε χτυπούν, να μην σε ενοχλούν... 

6. Και τέλος… αυτό που κάνω πάντα εγώ! Όταν πρόκειται να φορέσω ψηλοτάκουνα απλώνω λίγη βαζελίνη στα σημεία του ποδιού που έρχονται σε επαφή με το παπούτσι γλιτώνοντας έτσι τα πονεμένα δάκτυλα και φτέρνες! 

 

Φορέστε λοιπόν τα λατρεμένα σας ψηλοτάκουνα χωρίς φόβο αλλά με περίσσιο... Πάθος!!!

«Ανάσες… χαλάρωσης» για τις περίεργα αγχωτικές στιγμές! Μέθοδος REIKI

Δεν είναι λίγες οι φορές που πιάνεις τον εαυτό σου αγχωμένο και ανήσυχο, με ή και χωρίς αιτία. Υπάρχουν κάποιες τεχνικές αναπνοών που θα σε βοηθήσουν να αισθανθείς καλύτερα και να νιώσεις το σώμα και το πνεύμα σου ανακουφισμένο. 

Η Kelsey Patel, Αμερικανή ειδικός στο reiki προτείνει μια αλάνθαστη μέθοδο, μια τρίλεπτη άσκηση αναπνοής που θα καταλαγιάσει την εσωτερική μας ένταση. 

 

1. Πάρτε μια άνετη θέση σε έναν ήσυχο χώρο, τοποθετήστε τα χέρια σας κάτω από αντίθετες μασχάλες, αφήνοντας έξω τους αντίχειρες. Χαλαρώστε τους ώμους, κλείστε τα μάτια και πάρτε μια βαθιά ανάσα. 

 

2. Συνεχίστε να παίρνετε βαθιές αναπνοές εισπνέοντας και εκπνέοντας αργά, εστιάστε στην χαλάρωση του σώματος σε συγκεκριμένα σημεία, στο μέτωπο, στους ώμους, στους γοφούς.

 

3. Ορίσετε ένα στόχο…αν είναι πρωί, θέστε τον στόχο της ημέρας, επικεντρωθείτε στην αναπνοή σας.

 

4. Εκφράστε ευγνωμοσύνη. Μετά από 3 λεπτά, ακουμπήστε τα χέρια σας στους μηρούς σας. Κρατείστε τα μάτια κλειστά, πάρετε αναπνοές και νιώστε την αλλαγή στη διάθεση και στο σώμα σας. Ενώστε τις παλάμες σας σε θέση προσευχής και  ενεργοποιήστε αισθήματα ευγνωμοσύνης για το γεγονός ότι αφιερώσατε χρόνο για τον εαυτό σας. 

Camping…και υγεία…!

Καλοκαίρι… και καιρός για camping! Σκεφτήκατε όμως ποτέ πόσο καλό κάνει στον ανθρώπινο οργανισμό έστω και δυο-τρεις μέρες στη φύση; 
 

Με τον σύγχρονο και  απαράδεκτα τρελό ρυθμό της ζωής μας έχουμε ξεχάσει παντελώς την επανασύνδεση με τη φύση και τα πολλαπλά οφέλη της. 

Το camping ίσως να μην είναι το πρώτο πράγμα που σας έρχεται στο μυαλό όταν σκέφτεστε τρόπους για να βελτιώσετε την υγεία σας, αλλά ίσως θα έπρεπε! 

Πέραν του ότι είναι ένας προσιτός οικονομικά τρόπος διακοπών για οικογένειες και μη, το κάμπινγκ προσφέρει ένα μοναδικό τρόπο να έρθουμε κοντά στη φύση. 

Σκεφτείτε τα παρακάτω οφέλη και ξεκινήστε τα σχέδια των διακοπών σας. 

 

  • Φυσικό φως και βιολογικός ρυθμός. Το φυσικό φως του ήλιου βοηθάει τον οργανισμό ώστε να βρει τον σωστό του βιολογικό ρυθμό με αποτέλεσμα τον καλύτερο ύπνο. Τα επίπεδα μελατονίνης ανεβαίνουν και κατά συνέπεια ο ύπνος ομαλοποιείται και καλυτερεύει η ποιότητά του, πράγμα πολύ σημαντικό για την υγεία. Μπορεί να κοιμάσαι στο χώμα… ο ύπνος σου όμως είναι «βαθύτερος» και περισσότερο ευεργετικός. 
  • Ανακούφιση από το στρες. Η παραμονή στο δάσος, ο φρέσκος αέρας από τα δέντρα και τα φυτά, ενισχύει το ανοσοποιητικό,  ο ήχος της φύσης, πουλιά, θάλασσες, ποτάμια, μειώνει την κορτιζόλη, την αρτηριακή πίεση και τον σφυγμό. Μελέτες έχουν δείξει ότι έστω και μισή ώρα στη φύση μπορεί να είναι τόσο ευεργετική. 
  • Μοναδικός τρόπος να αποσυνδεθεί κανείς από την τεχνολογία και να διαθέσει πραγματικά ποιοτικό χρόνο με την οικογένεια και τους φίλους. 
  • Και τέλος ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη η έλλειψη πλήξης. Μακριά από τηλεοράσεις και υπολογιστές βρίσκουμε τρόπους να εξερευνήσουμε τη φύση, με πεζοπορίες, αναβάσεις και γενικά περιπλανήσεις στο φυσικό περιβάλλον που τόσο έχουμε ανάγκη όλοι μας! 

Αρπάξτε λοιπόν τη σκηνή σας και πάρτε είτε τα βουνά είτε τις θάλασσες! 

Ένα είναι σίγουρο. Θα περάσετε καλά! 

 

 
 

 

 
 

 

Σαρδέλες ο καλύτερος μεζές για την υγεία σου !

Υπάρχουν αυτοί που λατρεύουν τις σαρδέλες και τις τρώνε με την πρώτη ευκαιρία (όπως εγώ)… και οι άλλοι που ούτε ζωγραφιστές δε τις θέλουν! 
 

Αυτούς τώρα θα προσπαθήσω να πείσω να βάλουν στην διατροφή τους αυτό το υπέροχο, γυαλιστερό ψαράκι.

 

  • Η σαρδέλα είναι πράγματι το πιο υγιεινό ψάρι ακόμα και κονσερβοποιημένο. Είναι ένα μικρό ψάρι με μεγάλη θρεπτική αξία. 
  • Επίσης είναι ελεύθερο υδραργύρου σε αντίθεση με  άλλα μεγαλύτερα ψάρια. 
  • Σημαντική πηγή Ω3 λιπαρών που είναι τόσο ευεργετικά για τον ανθρώπινο οργανισμό. Για την καρδιά, τον εγκέφαλο και για τις διάφορες φλεγμονές. Μελέτες δείχνουν ότι τα Ω3 βοηθούν πολύ στις τιμές της χοληστερίνης και γενικά στην ισορροπία των ορμονών στο σώμα. 
  • Σούπερ πηγή Σεληνίου, που χρειάζεται για την καλή λειτουργία του θυροειδή και των επινεφριδίων. 
  • Ασβέστιο και Φώσφορος, μέταλλα που είναι σημαντικά για τα οστά και τα δόντια, κάτι που δύσκολα βρίσκεται σε άλλα τρόφιμα, με αυτόν τον συνδυασμό για αυτό Συστήνεται να τρώμε τις σαρδέλες με τα κόκκαλα. 
  • Βιταμίνη D, από τις πιο σημαντικές βιταμίνες και σε μεγάλη έλλειψη τελευταία, παρόλο τον άπλετο ήλιο που έχουμε στη χώρα μας. Λένε ότι μια κονσέρβα σαρδέλες περιέχει το μισό της συνιστάμενης ημερήσιας ποσότητας βιταμίνης D. 
  • Υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και χαμηλή σε υδράργυρο και άλλα μέταλλα. 

Θεωρούνται από τα ασφαλέστερα ψάρια λόγω του μεγέθους και ότι τρώνε απλά το πλαγκτόν. Βρίσκονται σε αφθονία στις ελληνικές θάλασσες και είναι πολύ οικονομικά στην τιμή τους. 

 

Θέλετε κάτι άλλο; Μαγειρεύονται υπέροχα…λεπτομέρειες προσεχώς..!
Subscribe to this RSS feed