Menu

Τροφές που καταπολεμούν τις ρυτίδες

Η καλή διατροφή είναι πολύ σημαντική για τον οργανισμό σου και αυτό περιλαμβάνει το δέρμα σου.  

Βοήθησε το δέρμα σου βάζοντας στις διατροφικές σου συνήθειες τα παρακάτω: 

 
1. Εμπλούτισε τη διατροφή σου με άπαχες πρωτεΐνες. 

Το κοτόπουλο χωρίς πέτσα, το ψάρι, τα φασόλια, οι ξηροί καρποί και άλλες άπαχες τροφές που είναι πλούσιες σε πρωτεΐνες βοηθάνε στην ανάπλαση των κυττάρων και στην καταπολέμηση των ελεύθερων ριζών. Όταν τα πρωτεϊνούχα αυτά γεύματα βρίσκονται στη χώνεψη, διασπώνται σε αμινοξέα. το βασικό συστατικό δημιουργίας των κυττάρων. Παρέχοντας λοιπόν τον οργανισμό σου άφθονα αμινικά οξέα, επιταχύνεις την ανάπλαση και αναδόμηση των κυττάρων και του κολλαγόνου. Περιλάμβανε λοιπόν άπαχες πρωτεΐνες σε κάθε σου γεύμα 

2. Ελαιόλαδο 

Το ελαιόλαδο σου παρέχει λιπαρά οξέα, τα οποία κρατάνε τη μεμβράνη των κυττάρων σου ενυδατωμένη και κάνουν την επιδερμίδα αφράτη. Εκτός αυτού τα λιπαρά οξέα καταπολεμούν φλεγμονές. Επίσης το ελαιόλαδο σου παρέχει βιταμίνες Ε και πολυφαινόλες πολύ βασικά συστατικά για την καταπολέμηση ελεύθερων ριζών. 

3. Σκόρδο 

Σημαντική πηγή πολυφαινόλων επίσης . Είτε ωμά, είτε σε δισκία. 

4. Μούρα , φράουλες, σμέουρα 

Εμπεριέχουν πολλές αντιοξειδωτικές ουσίες, σε πολύ μεγαλύτερη ποσότητα από όλα τα φρούτα και λαχανικά. Βοηθούν στην προστασία του δέρματος κατά της επιζήμιας διαδικασίας που οδηγούν στις ρυτίδες. Τα εσπεριδοειδή και τα κόκκινα μήλα επίσης είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά. Προσπάθησε να καταναλώνεις μία κούπα μούρα, φράουλες ή σμέουρα την ημέρα. 

5. Πράσινο τσάι 

Αποθήκη πολυφαινόλων, είναι ένας πολύ σημαντικός σύμμαχος για την καλή κατάσταση του δέρματος σου. 4 φλυτζάνια την ημέρα είναι η συνιστώμενη δόση. 

6. Λιπαρά Ψάρια 

Τα λιπαρά ψάρια είναι πλούσια σε ω 3 λιπαρά, τα οποία κάνουν θαύματα στο δέρμα σου, ενυδατώνοντας την μεμβράνη των κυττάρων. Τουλάχιστον 2 μερίδες των 125 γραμμαρίων την εβδομάδα . 

7.Μην ξεχνάς τα φασόλια και τα λαχανικά.  

Σε μελέτες που έγιναν ανακαλύφθηκε ότι σε εκείνα τα άτομα που θρεφόταν με λαχανικά, φασόλια, ψάρι και ελαιόλαδο είχαν λιγότερες ρυτίδες. Οι ερευνητές υποψιάζονται ότι ο συνδυασμός μονοακόρεστων λιπαρών οξέων, αντιοξειδωτικών και άπαχης πρωτεΐνης ήταν αυτός που είχε αυτή την επίδραση στο δέρμα. Τρώγε 5 φορές την ημέρα 1/2 κούπας λαχανικών και φρούτων. Εμπλούτισε τις σαλάτες σου με φασόλια και τρώγε φασολάδα. 

8.Πιες νερό 

Τα κύτταρα του δέρματος μας χρειάζονται πολλά υγρά για να μείνουν ενυδατωμένα , Πίνε 6 με 8 ποτήρια νερό την ημέρα. Αν ιδρώνεις πρέπει να αυξήσεις την ποσότητα. Οι γυναίκες κανονικά πρέπει να λαμβάνουν 2.7 λίτρα υγρών την ημέρα και οι άνδρες 3,7 .Στην ποσότητα αυτή περιλαμβάνονται και τα υγρά που λαμβάνουμε από τον καφέ, το τσάι, τους χυμούς και τις σούπες, Μία έξτρα συμβουλή: Αν ουρείτε τουλάχιστον 4 φορές την ημέρα και τα ούρα σας είναι ανοιχτά κίτρινα και διαυγή παίρνετε την σωστή ποσότητα υγρών, ενώ αν τα ούρα σας είναι σκούρα και θολά πρέπει να αυξήσετε τη δοσολογία. 

 
NATALIA CHATZI

Μητέρα 2 παιδιων, σύζυγος και γυναίκα καριέρας , ετών 44 . Με σπουδές στο marketing και στις δημόσιες σχέσεις με πραγματικές σπουδές στη ζωή και με μια τεράστια ανάγκη για δημιουργία και εξέλιξη να με χαρακτηρίζει

back to top