Menu

«Ανάσες… χαλάρωσης» για τις περίεργα αγχωτικές στιγμές! Μέθοδος REIKI

Δεν είναι λίγες οι φορές που πιάνεις τον εαυτό σου αγχωμένο και ανήσυχο, με ή και χωρίς αιτία. Υπάρχουν κάποιες τεχνικές αναπνοών που θα σε βοηθήσουν να αισθανθείς καλύτερα και να νιώσεις το σώμα και το πνεύμα σου ανακουφισμένο. 

Η Kelsey Patel, Αμερικανή ειδικός στο reiki προτείνει μια αλάνθαστη μέθοδο, μια τρίλεπτη άσκηση αναπνοής που θα καταλαγιάσει την εσωτερική μας ένταση. 

 

1. Πάρτε μια άνετη θέση σε έναν ήσυχο χώρο, τοποθετήστε τα χέρια σας κάτω από αντίθετες μασχάλες, αφήνοντας έξω τους αντίχειρες. Χαλαρώστε τους ώμους, κλείστε τα μάτια και πάρτε μια βαθιά ανάσα. 

 

2. Συνεχίστε να παίρνετε βαθιές αναπνοές εισπνέοντας και εκπνέοντας αργά, εστιάστε στην χαλάρωση του σώματος σε συγκεκριμένα σημεία, στο μέτωπο, στους ώμους, στους γοφούς.

 

3. Ορίσετε ένα στόχο…αν είναι πρωί, θέστε τον στόχο της ημέρας, επικεντρωθείτε στην αναπνοή σας.

 

4. Εκφράστε ευγνωμοσύνη. Μετά από 3 λεπτά, ακουμπήστε τα χέρια σας στους μηρούς σας. Κρατείστε τα μάτια κλειστά, πάρετε αναπνοές και νιώστε την αλλαγή στη διάθεση και στο σώμα σας. Ενώστε τις παλάμες σας σε θέση προσευχής και  ενεργοποιήστε αισθήματα ευγνωμοσύνης για το γεγονός ότι αφιερώσατε χρόνο για τον εαυτό σας. 
Μαρία -  Αριάδνη Θεοδοσιάδη

Εργαζόμενη και μητέρα από τα 21 με αγάπη για τα καλλιτεχνικά δρώμενα Θέατρο, Μουσική , Χορός ,  Ταξίδια… γνήσια Τοξοτίνα με όλα τα συν και πλην… λατρεία για την οικογένεια και τους φίλους όπως επίσης για καλό φαγητό και fitness.Hot point: Ερωτας με την 26χρονη κόρη μου

back to top