Menu

8 τροφές για γερά και λευκά δόντια !

Πέρα από τις τόσες πολλές λευκαντικές οδοντόκρεμες που κυκλοφορούν, που μεταξύ μας, δεν είναι και τόσο αποτελεσματικές, υπάρχει τρόπος να αποκτήσουμε γερά, υγιή δόντια, με φυσικό λευκό χρώμα, τρώγοντας τις παρακάτω τροφές. 
  1.  1. Φράουλες… περιέχουν μηλικό οξύ που δρα ως φυσικό στυπτικό. Τρώγοντας συχνά αγαπημένες φραουλίτσες αποτρέπουμε τον αποχρωματισμό των δοντιών. 

       2. Λεμόνι…λειτουργεί σαν… χλωρίνη… διώχνει τις δυσχρωμίες, κάνοντας γαργάρες με χυμό λεμονιού, είτε αν αντέχετε τρώγοντας λεμόνια! 

       3. Μήλα… τρώγοντας μήλο, είναι σαν να κάνετε scrub στα δόντια σας, το μηλικό οξύ που έχουν, αυξάνουν το σάλιο , με αποτέλεσμα να καθαρίζουν φυσικά τα δόντια  και να γίνονται πιο γερά. 

       4. Κρεμμύδια… οι θειούχες ενώσεις που υπάρχουν στα ωμά κρεμμύδια, βοηθούν στην εξάλειψη των επιβλαβών βακτηρίων στο στόμα και επομένως την εξάλειψη της τερηδόνας. 

       5. Πορτοκάλια…η περιεκτικότητά τους σε βιταμίνη C βοηθά στη διατήρηση του κολλαγόνου, κάνοντας τα ούλα πιο ισχυρά, αποτρέποντας την ουλίτιδα. Βοηθά επίσης και στη λεύκανση. 

       6. Μπρόκολο… το σίδηρο που υπάρχει στο μπρόκολο βοηθά το σμάλτο των δοντιών και τα προστατεύει από βακτήρια. 

       7. Τυρί… καταπολεμάει τα οξέα του στόματος, περιέχει επίσης μέταλλα όπως ασβέστιο και φώσφορο και με την  καζεΐνη δυναμώνει ούλα και δόντια. Επίσης διεγείρει την παραγωγή σάλιου που λειτουργεί         σαν καθαριστικό για τα δόντια. 

       8. Καρότα… βοηθούν στην λεύκανση, στην παραγωγή σάλιου, διώχνουν υπολείμματα τροφών και ενισχύουν τα ούλα. 

 
Όλα αυτά τρώγονται ωμά για καλύτερα αποτελέσματα.  

 

 

Μαρία -  Αριάδνη Θεοδοσιάδη

Εργαζόμενη και μητέρα από τα 21 με αγάπη για τα καλλιτεχνικά δρώμενα Θέατρο, Μουσική , Χορός ,  Ταξίδια… γνήσια Τοξοτίνα με όλα τα συν και πλην… λατρεία για την οικογένεια και τους φίλους όπως επίσης για καλό φαγητό και fitness.Hot point: Ερωτας με την 26χρονη κόρη μου

back to top