Menu

5 + 1 διατροφικά tips για μετά το Πάσχα και προετοιμασία για το καλοκαίρι !

Όλοι σχεδόν οι άνθρωποι αυξάνουν στη διάρκεια του Πάσχα τις θερμίδες που καταναλώνουν με αποτέλεσμα να πάρουν κάποια κιλά.

Για να μην τους επιβαρύνει αυτή η αυξημένη θερμιδική πρόσληψη με μόνιμα περιττά κιλά, χρειάζεται να γίνει τώρα σωστός διατροφικός χειρισμός.

Ωστόσο, για κανέναν λόγο αυτό δεν σημαίνει πως χρειάζεται να καταφύγει σε ακρότητες και να παρασυρθεί σε ανορθόδοξες δίαιτες (fad diets) ή «συνταγές».

Ούτε πρέπει να καταφύγει στις λεγόμενες «δίαιτες αποτοξίνωσης», οι οποίες συνήθως βασίζονται στα φρούτα, τις σούπες και τα λαχανικά. Ο όρος «αποτοξίνωση» με αποκλειστική διατροφή από ορισμένα τρόφιμα δεν είναι αποδεκτός από την επιστημονική κοινότητα. Αντιθέτως χαρακτηρίζεται ως επικίνδυνος για την υγεία του ανθρώπου, καθώς δεν παρέχει στον οργανισμό τα απαιτούμενα θρεπτικά συστατικά.

Έτσι λοιπόν 5+1 tips που χρειάζεται να ακολουθήσεις είναι τα εξής :

1.      Απέφευγε τους απλούς υδατάνθρακες

2.      Προτίμησε πρωτε’ί’νη

3.      Κάνε πιο πλούσια τη σαλάτα σου με ξηρούς Καρπούς

4.      Φάε μαύρη σοκολάτα

5.      Βάλε ποικιλία στη διατροφή σου

6.      Μη ξεχνάς το νερό

Συγκεκριμένα ένα καθημερινό διαιτολόγιο θα μπορούσε να έχει ως εξής:

Πρωινό : 1 ποτήρι γάλα 1,5% με 6 κουτ σούπας βρώμη κ 2 κουτ γλ μέλι

Δεκατιανό : 1 μπανάνα

Πρόγευμα : 1 φλιτζ πράσινο τσάι με 15 ανάλατα αμύγδαλα

Γεύμα : 150 γρ κοτόπουλο βραστό με 2 φλιτζ τσαγιού σαλάτα με 2 κουτ σ λαδι,30 γρ ψωμί ολικής

Απογευματινό : 1 γιαούρτι 2% με 3 κουτ σ ξηρούς καρπούς ενέργειας κ 2 κουτ γλ μέλι

Δείπνο : 120 γρ τόνο σε νερό με 2 φλιτζ τσαγιου σαλάτα

Προ ύπνου : 1 ποτήρι κεφίρ

Η παραπάνω δίαιτα σε βοηθά να χάσεις από 3-5 κιλά το μήνα ανάλογα με τη περίπτωση του καθενός.

Καλό είναι να αποφεύγεται από νεφροπαθείς και διαβητικούς.

 

Επιμέλεια : Μιχαλάκα Κατερίνα , Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

Κατερίνα Μιχαλάκα

Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

Website: goo.gl/dZwJ4l
Διαβάστε επίσης σε αυτή τη στήλη: ΚΑΚΟΣΜΙΑ στόματος ! τα αίτια και οι θεραπείες »
back to top